Frequently asked questions

Har du spørgsmål? Vi er her for at hjælpe! Find svar på det meste om Studiz services.

Kategorier

Verifikationsmetoder kan variere afhængigt af din uddannelsesinstitution.

Mest almindeligt bruger vi WAYF og UNI-login til at verificere studerendes status. Hvis din institution er integreret med WAYF, bruger vi det til at verificere din studiestatus. Derfor skal du logge ind på WAYF-systemet ved at indtaste dine institutionsoplysninger, som er blevet givet til dig af din skole (brugernavn/studienummer og adgangskode).

Derudover kan alternative verifikationsmetoder omfatte upload af dokumentation såsom et billede af dit studie-ID eller indtastning af en aktiveringstoken, som du modtager via e-mail.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du oplever problemer med verificere din studiestatus.
For at sikre adgang til din digitale studiekort og eksklusive online studierabatter, kræver vi bekræftelse af, at du har en aktiv studiestatus. Ved at verificere din studiestatus garanterer vi, at kun berettigede og aktive studerende har adgang til vores studierabatter. Denne verificeringsproces forsikrer også samarbejdende virksomheder om, at deres studietilbud udelukkende er tilgængelige for studerende.
Hvis du oplever vanskeligheder med at finde din institution, kan det skyldes, at appen følger din telefons sprogindstillinger. Vær opmærksom på dette - din skoles navn kan fremstå forskelligt afhængigt af, om tilmeldingsformularen er på dansk eller engelsk.

For eksempel vil "Business College Aalborg" på engelsk være "Aalborg Handelsskole" på dansk.

Hvis du stadig ikke kan finde din institution eller dit studieområde, så fortvivl ikke, vi er her for at hjælpe. Her er hvad du kan gøre:

- Kontakt vores kundesupport ved at sende en e-mail til info@studiz.dk eller ringe til os på +45 71 99 75 20.

- Fortæl os hvilken institution eller studieområde der mangler, også vil vi arbejde på at verificere oplysningerne og opdatere vores registre derefter.

- Vi stræber konstant efter at forbedre vores database og tilføje nye institutioner og studieområder i app-opdateringer.
Normalt kan verificering gennem WAYF eller UNI-login gennemføres næsten øjeblikkeligt, når du har indtastet dine oplysninger.

Dog kan processen med at uploade dokumentation tage lidt længere tid, da denne løsning kræver manuel gennemgang af vores team.

Men du kan altid være sikker på, at vi stræber efter at verificere din studiestatus så hurtigt som muligt for at give dig adgang til dine fordelene og studierabatter!
For at sikre, at kun aktive studerende har adgang til vores studierabatter, kører vores system en verifikationskontrol hvert halve år. I bund og grund er det vores måde at dobbelttjekke, at du stadig er studerende, og at der ikke nogen der prøver at snyde sig til fordelene.

Så hvis du gerne vil fortsætte med at bruge dit digitale studiekort og få de fantastiske studierabatter, skal du bekræfte, at du stadig er studerende.

Men bare rolig, dit digitale studie-ID udløber ikke, mens du er studerende, og vi sender dig en e-mail, når det er tid til at verificere din studiestaus igen.
Ændringen af uddannelse og/eller uddannelsesinstitution foretages inde på din profil i appen. Tryk på redigeringsikonet, øverst i højre hjørne. Her vil du kunne ændre din uddannelse og uddannelsesinstitution. Herfra vil du blive navigeret til at verificere din studiestatus, for ikke at miste adgang til dine fordele.

P.S. Hvis din nye institution bruger UNI-login, er det afgørende, at din uddannelsesinstitutionen har opdateret UNI-login-informationerne til at være din nye "primære institution".
Og slette din profil, betyder også at vi fjerner alle dine personlige oplysninger, der er forbundet med Studiz-appen.

Hvis du på et tidspunkt skal starte på et studie igen, kan du bare lade din profil være til du starter igen. Men hvis du stadig beslutter dig for at slette den, kan du gøre det ved at logge ind på din Studiz-profil på hjemmesiden under "Indstillinger".

Fandt du ikke det svar du søgte?